کد خبر : 20421
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
-

راز و حکمت ماندگاری حماسه ششم بهمن، مردمی بودن آن است

راز و حکمت ماندگاری حماسه ششم بهمن، مردمی بودن آن است
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت:راز و حکمت ماندگاری حماسه ششم بهمن، مردمی بودن آن است و باید برنامه های مناسبی به صورت مردمی در این شهر تعریف شود و نقش دستگاه های دولتی، تسهیل گری این اقدامات است.؛

به گزارش ندای مردم دو استان،قاسم عزیززاده گرجی امروز سه شنبه در جمع فعالان فرهنگی شهرستان آمل اظهار کرد: فعالیت تابلوهای تبلیغاتی داخل و خارج شهر با نگاه درآمدزایی و فاقد پیام های فرهنگی هستند، دستگاه های مربوطه برای حل این مشکل اهتمام و نگاه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: شهرستان آمل در طول تاریخ در ابعاد مختلف علمی و فرهنگی حرف های زیادی برای گفتن داشته و در گفتمان حکمت، فلسفه، فقه و عرفان از جمله شهرستان های سرآمد در کشور است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان این مطلب که در طول انقلاب اسلامی و در تاریخ جمهوری اسلامی ایران حوادث و حماسه های مختلفی را تجربه کرده ایم ادامه داد: در بین این موارد فقط حماسه ششم بهمن آمل در وصیت نامه سیاسی و الهی امام(ره) بیان شد.

عزیززاده گرجی افزود: راز و حکمت ماندگاری حماسه ششم بهمن، مردمی بودن آن است و باید برنامه های مناسبی به صورت مردمی در این شهر تعریف شود و نقش دستگاه های دولتی، تسهیل گری این اقدامات است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه باید ساز و کار مردمی سازی این برنامه ها و به میدان آمدن مردم را فراهم کرد، ادامه داد: حمایت و پشتیبانی از مجموعه های خودجوش انقلابی داشته باشیم و در این راستا موسسه ای با همین نام ایجاد شود و این مجموعه هم فعالیتش را در طول سال ادامه دهد.

عزیززاده گرجی بیان با بیان این نکته که به منظور تبیین دستاوردهای حماسه ششم بهمن آمل اقدامات تبلیغی، ترویجی و تبیینی از سوی دستگاه های اجرایی و حمایت از مجموعه های مردمی در همین راستا ارائه شود، بیان داشت: برنامه ها باید بر اساس ذائقه مخاطب و با زبان هنر ایجاد شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.