کد خبر : 20518
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
-

اجرای رزمایش مواسات با توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان استان

اجرای رزمایش مواسات با توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان استان
سرهنگ عبدالله یونسیان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: سی و چهارمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه استان به یاد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و ولادت حضرت زهرا (س) به منظور توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۱ میلیون تومان در بین نیازمندان استان با مرکزیت شهرستان شاهرود برگزار شد.؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،وی با اشاره به برنامه های اجرا شده در دهه مقاومت یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و میلاد حضرت زهرا (س) در استان سمنان افزود: توزیع ۳۰ هزار اطعام گرم به نام اطعام فاطمی در روز ولادت حضرت فاطمه (س) انجام شد.

سرهنگ یونسیان افزود: افتتاح ۲ پروژه راه روستایی، بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستای رضوان و افتتاح ۷ باب منزل معسرین نیازمند از دیگر برنامه های اجرا شده در این ایام بود.

وی با اشاره به اجرای پویش آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد به همت سازمان بسیج حقوقدانان، ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان و اداره کل زندان های استان تصریح کرد: در دهه مقاومت و ولادت حضرت زهرا (س) در قالب پویش بخشایش فاطمی ۶ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان نیز آزادسازی شده اند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود افزود: در دهه مقاومت اجرای پویش نذر شادی و جمع آوری سیسمونی برای نیازمندان از میلاد حضرت زهرا (س) به مدت یک هفته به همت بسیج جامعه زنان استان نیز انجام شد.

وی افزود: اجرای پویش جشن وصال به منظور تهیه جهیزیه برای ۵۰ زوج های نیازمند به ارزش هر سری ۳۵ میلیون تومان توسط گروه های جهادی استان نیز در دهه مقاومت در سطح استان سمنان انجام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.