کد خبر : 20834
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
-

۹ طرح شرکت برق منطقه‌ای استان سمنان آماده افتتاح است

۹ طرح شرکت برق منطقه‌ای استان سمنان آماده افتتاح است
ندای مردم -مدیرعامل برق منطقه‌ای استان سمنان گفت:۹ طرح شرکت برق منطقه‌ای استان سمنان آماده افتتاح در دهه‌فجر ۱۴۰۲ است، که پست ۶۳ کیلوولت تاریخانه دامغان، اصلاح و بهینه‌سازی خطوط و پست‌های انتقال و فوق توزیع از جمله این طرح‌ها است. ؛

به گزارش ندای مردم دو استان ، مجید وفایی افزود:۹ طرح شرکت برق منطقه‌ای استان سمنان آماده افتتاح در دهه‌فجر ۱۴۰۲ است، که پست ۶۳ کیلوولت تاریخانه دامغان، اصلاح و بهینه‌سازی خطوط و پست‌های انتقال و فوق توزیع از جمله این طرح‌ها است.

،مدیرعامل برق منطقه‌ای استان سمنان خاطرنشان کرد: همزمان با دهه‌فجر بالغ بر یکهزار و ۷۲۷ میلیارد ریال طرح‌های این شرکت آماده به بهره‌برداری است.وی گفت: ۹ طرح شرکت برق منطقه‌ای استان سمنان آماده افتتاح در دهه‌فجر ۱۴۰۲ است، که پست ۶۳ کیلوولت تاریخانه دامغان، اصلاح و بهینه‌سازی خطوط و پست‌های انتقال و فوق توزیع از جمله این طرح‌ها است.

وفایی افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت میامی را از دیگر طرح های قابل افتتاح در ایام دهه فجر در شرق استان سمنان برشمرد و گفت: افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت میامی با ظرفیت یکهزار و ۲۰۰ مگاولت آمپر و هزینه ۴۵۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان سمنان هدف از این طرح را تامین برق مطمئن، پایدار و مستقل جهت مصارف منطقه دامغان، ایجاد زیرساخت و ظرفیت جدید برق‌رسانی مطمئن به مشترکان جدید، افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع در شهرستان دامغان، بهبود مولفه‌های کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه، کاهش تلفات برق و افزایش قابلیت مانور و کاهش خاموشی ها با هزینه ای معادل یکهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.