کد خبر : 20900
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
-

نسل دوم و سوم پهپادهای انتظامی به‌کارگیری می‌شود

نسل دوم و سوم پهپادهای انتظامی به‌کارگیری می‌شود
ندای مردم- فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نسل‌های دوم و سوم پهپادهای انتظامی به زودی وارد عرصه تامین امنیت کشور می‌شود.؛

به گزارش ندای مردم ،سردار احمدرضا رادان در جمع خبرنگاران گفت: سمنان و چند استان کشور درگیر با پدیده کویر هستند و به منظور ارتقای امنیت و نظارت‌های بیشتر نسل دوم و سوم پهپادهای انتظامی در یک الحاق به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: رزمایش ویژه ای در پهنه کویر به زودی با پهپادهای نسل جدید رقم خواهد خورد تا کویر به منظور ارتقای امنیت کویر بیشتر مورد توجه و نظارت قرار گیرد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: مرزهای کشور ۹۴ درصد در حوزه انتظامی است و حدود پنج تا ۶ درصد آرامش مرزها توسط ارتش، سپاه و یا به صورت تلفیقی تامین می‌شود.

وی اضافه کرد: خلاء مرزی در استان سیستان و بلوچستان با تخصیص اعتبار دولت و با اقدامات ویژه در آینده نزدیک پوشش داده می‌شود که با انسداد مرزها همبستگی خوبی در مناطق در شرق و شمالشرق رقم خواهد خورد.

سردار رادان با اشاره به اینکه مردم همراه و همپای پلیس هستند، بیان کرد: شاخص امنیت در استان سمنان مطلوب است و همراهی مردم، همکاری مسوولان و تلاش انتظامی از جمله عوامل بالا بودن شاخص‌های امنیت در استان سمنان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.