کد خبر : 21822
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱
-

۵۰درصد واحدهای شوینده‌ کشور در قزوین مستقر هستند

۵۰درصد واحدهای شوینده‌ کشور در قزوین مستقر هستند
ندای مردم -رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: حدود ۵۰درصد واحدهای تولید شوینده‌های کشور در استان قزوین مستقر هستند و باید کمک کنیم تا زنجیره تولید این صنعت در استان کامل شود.؛

۵۰درصد واحدهای شوینده‌ کشور در قزوین مستقر هستند

به گزارش پایگاه خبری ندای مردم دو استان ؛ محسن رستمی، رئیس سازمان صمت استان قزوین در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه تخصصی شوینده‌ها و شیشه که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نگاه و رویکرد دولت کمک به تولیدکنندگان و صادرکنندگان است و امسال اقدامات مؤثری برای حل این مشکلات انجام شده است.

وی افزود: در استان قزوین با تعاملی که بین مدیران اقتصادی و صنعتی دولتی و بخش خصوصی ایجاد شده و با تسهیل در امور تولیدکنندگان تلاش شده گره‌گشای موانع باشیم.

محسن رستمی توجه به زنجیره ارزش را از رویکردهای سازمان صمت در سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: در برگزاری نمایشگاه تخصصی شوینده‌ها در قزوین فرصت مناسبی مهیا می‌شود تا توانمندی‌های صنعت شوینده‌ها معرفی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ادامه داد: حدود ۵۰ درصد واحدهای تولید شوینده‌های کشور در استان قزوین مستقر هستند و باید کمک کنیم تا زنجیره تولید این صنعت در استان کامل شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.