کد خبر : 229
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۴:۵۱
-

توقیف کامیونت حامل یک میلیون و 150 هزار نخ سیگار قاچاق در سمنان

  ماموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شهرستان شاهرود، کامیونت حامل یک میلیون و 150 هزار نخ سیگار قاچاق را متوقف کردند. سرهنگ ” عبداله حسنی ” فرمانده انتظامی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کارنامه فردا اظهارداشت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز به منظور تشديد برخورد با

 

ماموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شهرستان شاهرود، کامیونت حامل یک میلیون و 150 هزار نخ سیگار قاچاق را متوقف کردند.

سرهنگ ” عبداله حسنی ” فرمانده انتظامی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کارنامه فردا اظهارداشت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز به منظور تشديد برخورد با سودجویان این حوزه ماموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شهرستان شاهرود کنترل خودروهای حمل بار و محموله های ترانزیتی را با جدیت در دستور کار قراردادند.

وی افزود : ماموران بامداد روز گذشته حين ايست و بازرسي در پليس راه شاهرود-ميامي در محور اصلی تهران مشهد به يک دستگاه کاميونت ايسوزو دستور ايست دادند که راننده پس از توقف چند ثانيه اي، اقدام به فرار مي کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه تنها 5 کيلومتر تعقيب کامیونت کافی بود تا ماموران خودرو را متوقف کنند تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو یک میلیون و 150 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد ؛ بنا بر اظهار کارشناسان ارزش این محموله 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

به گفته سرهنگ حسنی ، راننده خودرو که محموله را از ورامین به مقصد مشهد بارگیری کرده بود پس از معرفی به مرجع قضائی با قرار وثیقه 10 میلیارد ریالی راهی زندان شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.