کد خبر : 137
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
-

بهره برداری از چهل پروژه بهداشتی، درمانی،اموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان تا دهه فجر آینده

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در استانه سی سالگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ چهل پروژه بهداشتی، درمانی ،اموزشی و پژوهشی این دانشگاه از دهه فجر امسال تا دهه فجر آینده تکمیل و به بهره برداری

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در استانه سی سالگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ چهل پروژه بهداشتی، درمانی ،اموزشی و پژوهشی این دانشگاه از دهه فجر امسال تا دهه فجر آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه بیان داشت: حال که انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی خود را تجربه می کند و به بلوغ سازندگی و پیشرفت خود رسیده، بنده به عنوان خادم مردم عزیز مژده تکمیل و بهره برداری از چهل پروژه بهداشتی درمانی ،اموزشی و پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را به هم استانی های شریف می دهم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: این چهل پروژه بهداشتی، درمانی ،اموزشی و پژوهشی از دهه فجر امسال تا سال آینده افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
دکتر دانایی افزود: به امید خدای متعال هر ده روز، یک پروژه را افتتاح کرده و تا دهه فجر سال آینده افتتاح چهل پروژه بهداشتی، درمانی و پژوهشی به اتمام خواهد رسید.
رئیس دانشگاه با اشاره به این که مبلغ بالغ بر یک صدوچهل میلیارد و پانصدمیلیون ریال صرف ساخت، تجهیز و بهره برداری از این پروژه ها می گردد، گفت: ان شاالله درسال۹۸بخش های درمانی بیمارستانهای تابعه این دانشگاه نیز تکمیل و توسعه خواهدیافت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بااشاره به اینکه از این چهل پروژه، سی وسه پروژه درحوزه بهداشت ازجمله مراکزخدمات جامع سلامت، پایگاه های سلامت شهری و روستایی و خانه های بهداشت دانشگاه بیان کرد: ساخت اين مراکز از اهداف برنامه طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت با ارائه خدماتي در زمينه هاي سلامت خانواده توسط مراقبين سلامت، بهداشت محيط و حرفه اي، سلامت روان، تغذيه، دهان و دندان و سلامت کودکان بوده است.
دکتر دانایی ضمن بیان این‌که ارتقای شاخص‌های بهداشتی درمانی و توسعه زیر ساخت‌های بهداشتی و درمانی در استان یکی از اولویت‌های این دانشگاه است، گفت: افتتاح پروژه های بهداشتی درمانی یکی از مهم‌ترین درخواست‌های مردم مناطق تحت پوشش این دانشگاه بوده، که ان‌شاءالله تا دهه فجرسال ۱۳۹۸تمامی چهل پروژه به بهره‌برداری خواهند رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.