کد خبر : 348
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
-

برگزاری فاز پیشرفته طرح تکمیلی مسیر کسب وکار من منطقه مرکز ایران

در پی اجرای فاز اول طرح ملی مسیر کسب و کار من در 31 استان کشور توسط بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان و با حمایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری،جوانان صاحب ایده و مستعد شناسایی و برای ورود به فاز تکمیلی دعوت شدند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،در فاز تکمیلی این

در پی اجرای فاز اول طرح ملی مسیر کسب و کار من در 31 استان کشور توسط بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان و با حمایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری،جوانان صاحب ایده و مستعد شناسایی و برای ورود به فاز تکمیلی دعوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،در فاز تکمیلی این جوانان آموزش های جدی مدیریتی میگذارنند و با نحوه ایجاد کسب و کار آشنا میشوند و به جوانانی که ایده هایشان قابل پیاده سازی در بوم خود است و توانایی مدیریتی دارند کمک میشود کسب وکار خود را ایجاد کنند.

فاز تکمیلی برای اجرا در 6 منطقه جنوب، شمال، غرب،مرکز، شرق و تهران برنامه ریزی شده است.

در تاریخ 14 الی 17 اسفند ماه این دوره در منطقه جنوب برای جوانان منتخب و علاقمند استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و برویر احمد، هرمزگان ، بوشهر و فارس به میزبانی استان خوزستان برگزار شد.

در سال جدید از تاریخ 9 الی 13 اردیبهشت این دوره در منطقه شرق برای جوانان منتخب استان های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمان، سیستان و بلوچستان و یزد به میزبانی استان یزد برگزار شد. وهفته گذشته این طرح برای جوانان منتخب مرکز ایران که شامل استان های تهران، البرز، قم، اصفهان، مرکزی و همدان می شد، در شهرستان شهریار و با همراهی اداره آموزش و پرورش استان تهران برگزار شد.

جوانان آموزش هایی همچون تامین منابع مالی، طرح کسب و کار، خلق ایده، سبک زندگی کارآفرینانه، مهارت های زندگی، بازارایابی را گذارند و در یک تور آموزشی بازدید از یک کسب و کار موفق شرکت کردند.

لازم به ذکر است تا کنون برای 17 استان فاز تکمیلی طرح برگزار و بیش از صد جوان مستعد آموزش ها و مشاوره هایی برای ایجاد و یا توسعه کسب و کار خود دیده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.