کد خبر : 320
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
-

مديركل جديد دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي معرفي شد

طي مراسمي با حضور معاون حمل‌ونقل سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي ، داريوش باقر جوان به عنوان مديركل جديد دفتر حمل‌ونقل مسافر اين سازمان معرفي و از خدمات محسن حاجي اسماعيلي مدير كل پيشين اين دفتر قدرداني شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، مهران قرباني معاون حمل‌ونقل اين سازمان طي سخناني از خدمات و تلاش‌هاي

طي مراسمي با حضور معاون حمل‌ونقل سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي ، داريوش باقر جوان به عنوان مديركل جديد دفتر حمل‌ونقل مسافر اين سازمان معرفي و از خدمات محسن حاجي اسماعيلي مدير كل پيشين اين دفتر قدرداني شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، مهران قرباني معاون حمل‌ونقل اين سازمان طي سخناني از خدمات و تلاش‌هاي ارزنده مدير پيشين دفتر حمل‌ونقل مسافر قدرداني كرد و اظهار داشت :
در شرايط اقتصادي و اجتماعي موجود در كشور ، بخش حمل‌ونقل جاده‌اي نقش پرمسئوليت و خطيري را بر عهده دارد كه از چالش‌ها و مشكلات موجود، نيازمند تغيير و تحولات بنيادي در اين بخش است .
وي با بيان اين كه انتظار تحول در اين بخش از سوي هيأت دولت و نمايندگان مجلس با قوت مطرح و مورد درخواست است ، افزود :
تامين رضايت اين مطالبات از يك سو و افزايش رضايت‌مندي در بهره‌گيرندگان از خدمات بخش حمل‌ونقل جاده‌اي و رسيدگي به مطالبات شاغلين در اين بخش از سوي ديگر ، عزم و اراده خاصي مي‌طلبد كه اميد است با همكاري و هماهنگي ساير دفاتر حوزه حمل‌ونقل و انتقال تجربه‌هاي صاحبنظران در اين بخش، در آينده نزديك محقق شود .
اين گزارش حاكي است داريوش باقر جوان مديركل دفتر حمل‌ونقل مسافر ، ضمن بيان برنامه‌هاي پيشنهادي در اين حوزه ، افزود :
در حال حاضر اهميت بخش حمل‌ونقل بر هيچ سازمان و نهادي پوشيده نيست و رسيدگي به مطالبات شركت‌ها و رانندگان بخش حمل‌ونقل جاده‌اي در اولويت اقدامات ارگان‌ها و سازمان‌هاي ذي‌ربط قرار گرفته است.
وي عمده‌ترين برنامه‌هاي اين دفتر را ارتقاي ايمني در بخش حمل‌ونقل مسافربري و جابه‌جايي مطلوب زائران اربعين در سال جاري اعلام كرد و افزود :
در راستاي رسيدن به نتايج مورد نظر ، از همه ظرفيت‌هاي بخش حمل ‌ونقل و امكانات و تجهيزات پايانه‌هاي مرزي به كار گرفته مي‌شود .
بر اساس اين گزارش محسن حاجي اسماعيلي مديركل پيشين دفتر حمل‌ونقل مسافر ، گزارشي از اقدامات انجام شده در دوره تصدي اعلام كرد و افزود :
به منظور رفع مشكلات رانندگان و شركت‌هاي حمل‌ونقل مسافربري ، تمام تلاش‌ها صورت گرفت تا مسائل مربوط به تامين لوازم مورد نياز رانندگان برطرف شده و خدمات و تسهيلات خوبي در اختيار شاغلين ايمن بخش قرار گيرد.
گفتني است در پايان اين مراسم ، از سوي مهران قرباني معاون حمل‌ونقل سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي، حكم داريوش باقرجوان به عنوان مديركل جديد دفتر حمل‌ونقل مسافر به ايشان اهداء شد و از خدمات محسن حاجي اسماعيلي مديركل پيشين اين دفتر با اهداي لوح تقدير ، قدرداني به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.