کد خبر : 402
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
-

توقیف محموله 3 میلیاردی کالای قاچاق در سرخه

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تریلی حامل انواع کالای قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال در شهرستان سرخه خبر داد.سرهنگ “عبداله حسنی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کارنامه فردا اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سرخه در ادامه برنامه های پیشگیرانه و کنترلی خود یک دستگاه تریلی را در محور بین

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تریلی حامل انواع کالای قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال در شهرستان سرخه خبر داد.
سرهنگ “عبداله حسنی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کارنامه فردا اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سرخه در ادامه برنامه های پیشگیرانه و کنترلی خود یک دستگاه تریلی را در محور بین المللی تهران_مشهد جهت بررسی های بیشتر متوقف می کنند.

وی به بررسی های اولیه و عدم ارائه هرگونه مدرک و یا سند قانونی توسط راننده میانسال اشاره کرد و گفت: پلیس در مرحله نهایی از این خودرو مقدار قابل توجهی از انواع کالای قاچاق همانند ادکلن، قهوه، آدامس خارجی و مواد غذایی دیگر کشف کرد.

سرهنگ حسنی ارزش ریالی این محموله را برابر نظر کارشناسان 3 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این بار به مقصد استان خراسان رضوی در حرکت بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان از تکمیل پرونده و معرفی فرد متخلف به مرجع ذیصلاح خبر داد و گفت: پلیس برای تحقق سیاست های کلان و تنظیم اقتصاد کشور همچنان با شدت بیشتری با این پدیده مخرب مقابله خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.