کد خبر : 19962
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
-

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان خبر داد:؛

اجرای طرح “مدارس همدل کمیته امداد” در ۱۳۰ مدرسه استان سمنان

اجرای طرح “مدارس همدل کمیته امداد” در ۱۳۰ مدرسه استان سمنان
معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: طرح ملی مدارس همدل در راستای توسعه تعاملات انسان‌دوستانه و خیرخواهانه با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان در ۱۳۰ مدرسه استان در حال اجراست.؛

به گزارش پایگاه خبری  ندای مردم دو استان ، عابد دینی، گفت:  ۱۳۰ مدرسه نیکوکار هیئت‌امنایی، غیرانتفاعی و نمونه دولتی استان سمنان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، زمینه تحصیل ۷۰۰ نفر از دانش آموزان تحت حمایت را در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ فراهم کرده است. وی افزود: تکریم و حفظ عزت‌نفس دانش‌آموزان تحت پوشش و نیازمند در اولویت است تا آنان از دریافت خدمات مختلف آموزشی، رفاهی احساس تبعیض و تفاوت با دیگر دانش‌آموزان نداشته باشند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان فراهم‌سازی زمینه تقویت علمی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد را از اهداف اصلی این طرح برشمرد و بیان کرد: آینده کشور درگرو انجام چنین اقدامات ارزشمندی است که ریشه در آموزه‌های دینی و اعتقادی دارد.
وی ترویج فرهنگ خیر و احسان را از دیگر اهداف طرح مدارس همدل برشمرد و اظهار کرد: اگر جامعه‌ای به خیر و احسان به‌ویژه در مقوله تحصیل وارد شود، نتایج خوبی در آینده دانش‌آموزان و نیز رشد فرهنگی جامعه خواهد داشت. عابد دینی تصریح کرد: طرح مدارس همدل باهدف گسترش و تأمین همه‌جانبه عدالت آموزشی و تربیتی و با همکاری کمیته امداد و وزارت آموزش‌وپرورش طراحی و اجراشده است که به‌واسطه آن دانش‌آموزان مستعد تحت حمایت این نهاد از خدمات آموزشی در مدارس هیئت‌امنایی و غیردولتی بهره‌مند می‌شوند.
بیش از ۶ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات حمایتی و تحصیلی این نهاد بهره مند می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.