کد خبر : 9847
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
-

راه‌اندازی پویش« کتاب خون» در مازندران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی پویش اهدای خون با عنوان« کتاب خون» از ۲۴ تا ۲۹ آبان ماه در استان اجرا می‌شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، آرزو ولیپور ضمن تبریک گرامیداشت ۲۴ آبان؛ روز “کتاب، کتابخوانی و کتابدار” اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم به خون

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی پویش اهدای خون با عنوان« کتاب خون» از ۲۴ تا ۲۹ آبان ماه در استان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، آرزو ولیپور ضمن تبریک گرامیداشت ۲۴ آبان؛ روز “کتاب، کتابخوانی و کتابدار” اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم به خون سالم و کاهش مراجعه داوطلبین اهدای خون در ماه های سرد سال، کتابداران و همکاران ستادی در یک حرکت نمادین تحت عنوان “پویش کتاب خون” در این امر خداپسندانه شرکت کرده و خون خود را اهدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه اهدای خون در طی روزهای ۲۴ لغایت ۲۸ آبان ماه با هماهنگی اداره کل انتقال خون استان انجام می شود، افزود: علاقمندانی که در ایام هفته کتاب جهت اهدای خون به مراکز اهدای خون مراجعه می‌کنند کارت عضویت کتابخانه (با پرداخت ۵۰ درصد حق عضویت)، صادر می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران بیان کرد: عضویت رایگان برای دارندگان کارت مستمر اهدای خون در سطح استان در طی روزهای هفته کتاب صورت می گیرد.

ولیپور گفت: باید از فضاهای در اختیار و شبکه های اجتماعی جهت ترویج فرهنگ انتقال خون و همچنین معرفی و ارائه گزارش پویش کتابخون استفاده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.