کد خبر : 629
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
-

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستای علاء سمنان

  در این مراسم علیرضا شریفی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان توجه به رونق تولید در بستر گسترش زیرساخت و خدمات دولت به واحدهای صنعتی و تولید را برآمده از بینش تفکر تولید محور سیاستهای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: گازرسانی به واحدهای کشاورزی از مهمترین مصادیق اجرای این سیاستهاست. شریفی نژاد با اشاره

 

در این مراسم علیرضا شریفی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان توجه به رونق تولید در بستر گسترش زیرساخت و خدمات دولت به واحدهای صنعتی و تولید را برآمده از بینش تفکر تولید محور سیاستهای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: گازرسانی به واحدهای کشاورزی از مهمترین مصادیق اجرای این سیاستهاست.

شریفی نژاد با اشاره به ارزش افزوده استفاده از انرژی پاک گاز به جای سایر سوختهای فسیلی گفت: شرکت گازبا ایجاد بستر توسعه و کاهش هزینه های تولید شرایط رقابت پذیری صنایع و تولیدات داخلی با رقبای خارجی را فراهم می کند.

وی هزینه بالای توسعه زیرساخت در استان را حائز توجه دانست و افزود: در این پروژه برای اجرای 25 کیلومتر خط تغذیه و شبکه و احداث 1 باب ایستگاه تقلیل فشار گاز اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

شریفی نژاد در پایان گفت: در صورت بهره برداری مناسب از فرصت پیش رو فعالان بخش خصوصی منطقه می توانند رفاه و رونق اقتصادی را برای خود و شهرستان به ارمغان آورند.

کلنگ آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به واحدهای تولیدی و کشاورزی شهرستان سمنان با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در روستای علاء به زمین زده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.