کد خبر : 1270
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰:۵۲
-

آغاز عملیات محوطه سازی ضلع جنوبی بوستان دولت

معاون توسعه و مدیریت منابع از آغاز عملیات محوطه سازی ضلع جنوبی بوستان دولت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مهیار گرانمهر گفت: همزمان با هفته دولت امسال فاز اول بوستان جدید الاحداث دولت واقع در ضلع شمالی میدان معلم با هماهنگی و همراهی معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استاندار و منطقه ۲ شهرداری

معاون توسعه و مدیریت منابع از آغاز عملیات محوطه سازی ضلع جنوبی بوستان دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مهیار گرانمهر گفت: همزمان با هفته دولت امسال فاز اول بوستان جدید الاحداث دولت واقع در ضلع شمالی میدان معلم با هماهنگی و همراهی معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استاندار
و منطقه ۲ شهرداری به بهره برداری رسید که از امروز فاز دوم تکمیل این بوستان در دست اجراست.

گرانمهر ضمن اشاره به طراحی ویژه بوستان که از ترکیب واش بتن و سنگ در کف تا نورپردازی خاص درختان و محوطه و استفاده از گویهای نورانی و فضای سبز فانتزی… استفاده شده ، مساحت این بوستان را 2500 مترمربع اعلام کرد و گفت : این محوطه شامل لچکی های سبز، المان، آبنما، مبلمان شهری و…. است.

معاون توسعه و مدیریت منابع هدف از ایجاد این فضای شهری را افزایش سرانه فضاهای سبز شهری، بهبود شاخص‌های سلامت و ایجاد نشاط برای شهروندان و بهبود سیما و منظر شهری برشمرد.

وی در ادامه به هزینه احداث بوستان اشاره کرد و ابراز داشت: کم هزینه بودن کار نسبت به ماهیت و منظر ایجاد شده از ویژگی های این بوستان است و این مدل هزینه کرد قابلیت گسترش در توسعه و بهسازی سایر فضاهای شهری را در سطح شهر داراست.

گرانمهر در پایان توسعه فضای سبز و بوستان های شهری را از اولویت های مدیریت شهری برشمرد و خاطر نشان کرد: در سال جاری نیز عملیات عمرانی چندین بوستان توسط شهرداری مناطق دوگانه شهر در حال انجام است.

شایان ذکر است که در سطح شهر حدود ۳۲۰ هکتار و بیش از ۱۶۰ بوستان بزرگ و محلی وجود دارد که جهت نگهداری آنها سالانه بیش از ۳۵ میلیارد ریال هزینه می گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.