کد خبر : 3418
تاریخ انتشار : جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰:۱۸
-

امداد رسانی به 16 خودرو گرفتار در برف در شب گذشته

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان از امداد رسانی نیروهای راهداری  به 16 خودروی گرفتار در برف در شب گذشته در محورهای مواصلاتی شهرستان دامغان خبر داد . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، حسین ابوطالبی افزود : همزمان با انجام عملیات راهداری در حوزه استحفاظی شهرستان دامغان ، امداد رسانی به 16

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان از امداد رسانی نیروهای راهداری  به 16 خودروی گرفتار در برف در شب گذشته در محورهای مواصلاتی شهرستان دامغان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، حسین ابوطالبی افزود : همزمان با انجام عملیات راهداری در حوزه استحفاظی شهرستان دامغان ، امداد رسانی به 16 خودرو گرفتار در برف  در محورهای حوزه شهرستان دامغان انجام شد.
حسین ابوطالبی گفت : در پی بارش شب گذشته در شهرستان دامغان ، 40 نیروی راهداری در قالب 5 اکیپ با 19 دستگاه تجهیزات راهداری شامل گریدر، برف‌روب مکانیزه و لودر به  محورهای دامغان  – کیاسر ، دیباج – گلوگاه، تویه دروار – کیاسر، دامغان – معلمان ، دامغان – سمنان ، دیباج – تویه – نمکه و کلاته – بادله  اعزام و عملیات راهداری زمستانی در این محورها انجام شد.
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان گفت : راهداران پرتلاش شهرستان دامغان در این ماموریتها 150 تن شن و نمک را در 305 کیلومتر از جاده های حوزه استحفاظی پخش کردند.
وی در پایان افزود: از رانندگان تقاضا می‌شود در صورت نداشتن الزام به سفر حتما شب را در مکان امن استقرار پیداکرده و صبح در محورهای برف‌گیر تردد داشته باشد و در صورت ضرورت حتما سوخت، غذا، لباس گرم و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.