کد خبر : 733
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
-

10طرح و پروژه منابع طبیعی شهرستان دامغان افتتاح شد

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان گفت:10طرح و پروژه منابع طبیعی امسال درحوزه آبخیزداری، جنگل‌کاری و کشت گل محمدی، افتتاح شد به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،علی اکبر عباسی راد افزود: ۲ طرح اصلی منابع طبیعی دامغان به ارزش ۱۷ میلیارد و ۲۱۸ میلیون ریال از جمله طرح های حوزه آبخیزداری و اجرای

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان گفت:10طرح و پروژه منابع طبیعی امسال درحوزه آبخیزداری، جنگل‌کاری و کشت گل محمدی، افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،علی اکبر عباسی راد افزود: ۲ طرح اصلی منابع طبیعی دامغان به ارزش ۱۷ میلیارد و ۲۱۸ میلیون ریال از جمله طرح های حوزه آبخیزداری و اجرای سنگ ملات است. 

وی ادامه داد: در هفته دولت امسال، عملیات احداث چهار طرح به ارزش ۱۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال توسط منابع طبیعی در شهرستان دامغان آغاز شد. 

عباسی راد تصریح کرد: عملیات سنگ و ملات حوزه اگره از جمله طرح های هفته دولت با تخصیص ۴۶ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال است که از اعتبارات صندوق توسعه ملی، عملیات آن آغاز شد. 

وی افزود: افتتاح ۳۰ هکتار جنگل کاری با هدف توسعه پوشش گیاهی و جلوگیری از سیلاب در منطقه سیاهکوه، ایجاد ۲۶۰ متر بند سبک پایه بتنی در حوزه آبخیز اگره، ۲۰هکتار مشارکتی گل محمدی منطقه سلطان میدان اگره نیز از دیگر طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان است. 

عباسی راد تصریح کرد: در قالب طرح های هفته دولت امسال از اعتبارات صندوق توسعه ملی ۱۶ میلیاردو ۷۰۰ میلیون ریال در دامغان هزینه شده است. 

وی اضافه کرد: بند خاکی مهماندوست با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در هفته دولت افتتاح شد. 

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان گفت: عملیات اجرایی سه طرح آبخیزداری حوزه آستانه، کلاته و شوراب در یک هزار و ۷۹۰ هکتار به ارزش ۷۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دامغان آغاز شد.
در هفته دولت امسال در شهرستان دامغان، ۱۲۲ طرح عمرانی با اعتبار ۳۲۷ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال و هفت طرح اقتصادی به ارزش ۹۵ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

شهرستان دامغان دارای یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۶۹۲ هکتار اراضی ملی است که تاکنون برای ۹۸ درصد از آن سند مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.