کد خبر : 1278
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
-

پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان آبان‌ماه برگزار می‌شود

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان ۲۶ آبان ماه برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حسین ابراهیمیان افزود: شرایط برگزاری نمایشگاه یادشده با تلاش بسیار فراهم شده و در راستای اجرای این برگزاری با موسسات فرهنگی هنری استان که در اساسنامه آنها

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان ۲۶ آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حسین ابراهیمیان افزود: شرایط برگزاری نمایشگاه یادشده با تلاش بسیار فراهم شده و در راستای اجرای این برگزاری با موسسات فرهنگی هنری استان که در اساسنامه آنها اجرا و برگزاری نمایشگاه قید شده ، مکاتبه شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می شود نمایشگاه کتاب  امسال نیز از زبده ترین ناشران بهره مند باشد ، تاکید کرد: حضور ناشران استانی و کشوری منوط به ثبت اطلاعات در سامانه موسسه نمایشگاه های فرهنگی کشور است.

ابراهیمیان از ناشران کشوری و استانی خواست، برای حضور در نمایشگاه کتاب گیلان در سامانه یاد شده ثبت نام کنند.

چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان و سیصد و هفتادمین نمایشگاه استانی کشور، سال گذشته ، ۲۵ میلیارد ریال فروش داشت که هفت و نیم میلیارد ریال از مبلغ یادشده بن کتاب بود.

نمایشگاه یادشده که با ۳۰ درصد تخفیف برگزار شده بود مورد استقبال ۸۲ هزار علاقمند به کتاب و کتابخوانی قرار گرفته بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.