کد خبر : 1647
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
-

آمادگی ۱۷ جایگاه‌ عرضه سوخت منطقه کردستان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از آمادگی کامل کارکنان و جایگاه‌های عرضه سوخت این منطقه برای سوخت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان, عبدالله گیتی منش با بیان این مطلب گفت: در این راستا با

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از آمادگی کامل کارکنان و جایگاه‌های عرضه سوخت این منطقه برای سوخت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان, عبدالله گیتی منش با بیان این مطلب گفت: در این راستا با برگزاری جلساتی با روسای نواحی و انجمن صنفی جایگاهداران استان، هماهنگی‌های لازم در جهت تامین و توزیع مطلوب سوخت مجاری عرضه که در مسیر زائران قرار دارند، انجام شده است.

گیتی منش افزود: ۱۷ جایگاه در مسیر زائران توسط بازرسان منطقه به صورت منظم و سرزده بازدید و پایش می شود، ضمن اینکه کارت‌های اضطراری سه هزار ریالی سوخت جهت سوخت‌گیری مطمئن اتوبوسهای زائران نیز در اختیار مالکان مجاری عرضه قرار گرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به هماهنگی‌های انجام شده با ستاد اقامه نماز استان و ستاد تسهیلات سفر برای هماهنگی و اطلاع‌رسانی کامل به زائران سید و سالار شهیدان اشاره کرد و افزود: مدیر ستاد اقامه نماز استان از نمازخانه‌ جایگاه‌های بین راهی بازدید کرد و نسبت به رفع نواقص موجود اقدام لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به نصب برچسب شماره تلفن‌های پاسخگویی منطقه و سامانه ۰۹۶۲۷ در مجاری عرضه جهت دریافت نظرات و انعکاس بروز مشکلات احتمالی در مجاری عرضه سوخت اظهار کرد: این منطقه به عنوان منطقه معین آمادگی لازم جهت خدمت‌رسانی به زائران را دارد و امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته، سوخت‌رسانی به رهروان راه امام حسین(ع) به صورت روان و بی دغدغه انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.