کد خبر : 1653
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
-

جلسه مسئولین امداد شعب جمعیت هلال احمر استان برگزار شد

جلسه مسئولین امداد شعب جمعیت هلال احمر استان با حضور محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان و معاون امدادونجات در سالن کنفرانس ستاد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، مظفر محمدخانی در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت حفظ جایگاه و حرمت نجاتگران و کارکنان عنوان کرد: مسئولین امداد شهرستان


جلسه مسئولین امداد شعب جمعیت هلال احمر استان با حضور محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان و معاون امدادونجات در سالن کنفرانس ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، مظفر محمدخانی در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت حفظ جایگاه و حرمت نجاتگران و کارکنان عنوان کرد: مسئولین امداد شهرستان ها با تعامل کامل با نجاتگران امور پایگاه ها را به نحو احسن رسیدگی کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان دقت در حفظ و نگهداری تجهیزات امدادی را با اهمیت دانست و افزود: تسلط بر استانداردهای ملی و بین المللی و همچنین افزایش مهارت های لازم در حوادث می تواند به ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده کمک کند.

وی اضافه کرد: پاکسازی و بهسازی تجهیزات بعد از هر عملیات و همچنین مدیریت موثر و با اگاهی کامل در حوادث، دید مثبت مردم را به خدمات هلال احمر افزایش می دهد.

محمدخانی در پایان از همه مسئولین امداد و نجاتگران خواست تا در رعایت نظم و انضباط لازم در پایگاه ها دقت لازم را داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.