کد خبر : 1801
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
-

ترافیک نیمه سنگین در شهرهای “حمیل، ماهیدشت و بیستون”/ رانندگان از توقف بی مورد پرهیز کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان آخرین وضعیت ترافیکی شهرهای در مسیر تردد زائران را تشریح و از وجود بار ترافیکی نیمه سنگین در شهرهای “حمیل، ماهیدشت و بیستون” خبر داد. به گزارش پایکاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ “فضل الله شیری” اظهار داشت: از صبح تا ظهر امروز (شنبه) بیشترین حجم تردد را در شهر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان آخرین وضعیت ترافیکی شهرهای در مسیر تردد زائران را تشریح و از وجود بار ترافیکی نیمه سنگین در شهرهای “حمیل، ماهیدشت و بیستون” خبر داد.

به گزارش پایکاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ “فضل الله شیری” اظهار داشت: از صبح تا ظهر امروز (شنبه) بیشترین حجم تردد را در شهر “حمیل” شاهد بودیم به گونه ای که مسیر برگشت در این محور به “سمت اسلام آبادغرب” ترافیک نیمه سنگین و در عین حال روان است.

وی ادامه داد: شهرهای “ماهیدشت و بیستون” نیز هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین خصوصا در ورودی خود هستند اما با این حال تردد خودروها جریان دارد.

سرهنگ شیری یادآوری کرد: در شهر “قصرشیرین” و حوالی میدان امام و خیابان “راه کربلا ” محل بازگشت زوار است شاهد ترافیک کم حجم و روانی هستیم.

رئیس پلیس راهور استان در ادامه به وضعیت ترافیکی شهر کرمانشاه نیز پرداخت و گفت: هم اکنون در میدان آزادگان و میدان امام خمینی(ره) شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم هرچند تردد به شکل روان جریان دارد.

وی گفت: بزرگراه امام (ره) و بلوار جانبازان نیز شاهد ترافیک پرحجمی است که البته تردد خودروها نیز به شکل روان انجام می شود.

سرهنگ شیری در پایان و با بیان اینکه خیابان مدرس نیز شاهد محدودیت ترافیکی به خاطر برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع)، گفت: از رانندگان تقاضا می شود از پارک به صورت دوبل و یا توقف به شکل نامتعارف و بی مورد در مسیرها و شهرهای یاد شده خودداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.