کد خبر : 3641
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۲۱
-

یک باب اقامتگاه بوم‌گردی ” در میامی خبر داد.

سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میامی از افتتاح یک باب اقامتگاه بوم‌گردی ” در میامی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،محمدصادق رضویان امروز افزود: این اقامتگاه متعلق به اکبر رحیمی نژاد است و با صرف اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال در مساحتی به متراژ 200 متر راه اندازی شده است.

سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میامی از افتتاح یک باب اقامتگاه بوم‌گردی ” در میامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،محمدصادق رضویان امروز افزود: این اقامتگاه متعلق به اکبر رحیمی نژاد است و با صرف اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال در مساحتی به متراژ 200 متر راه اندازی شده است.

رضویان گفت:با اشاره به اهمیت آغاز به کار اقامتگاه‌های بوم گردی در رشد گردشگری یک منطقه، ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی نقطه عطفی در صنعت رو به رشد گردشگری میامی است. 

رضویان افزود: اقامتگاه‌های بوم گردی با هدف ايجاد اشتغال، توزیع عادلانه درآمد، پویایی اقتصاد ، حفظ اصالت و معماری بومی ایجاد می شوند. 

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میامی گفت: اقامتگاه بوم گردی “بابا فتح الله” ششمین اقامتگاه بوم گردی شهرستان میامی است. 

رضویان افزود: اولین هتل 3 ستاره میامی در دهه مبارک فجر کلنگ زنی شد.

وی گفت: این هتل متعلق به آقایان حمید کلاته و حسین نوری می باشد  و با صرف اعتباری بالغ بر 361 میلیارد ریال در مساحتی به متراژ 7000 متر احداث و برای 67 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.