کد خبر : 1891
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
-

فعالیت 623 تعاونی زنان در مازندران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از تشکیل 1000 تعاونی در این استان از سال 92 تاکنون خبر داد و گفت: از 14 هزار تعاونی در مازندران، 623 تعاونی با مدیریت و اشتغال زنان اداره و تشکیل شده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، کامران اصغری در نشست تخصصی بانوان فعال و فرهیخته

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد فعالیت 623 تعاونی زنان در مازندران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از تشکیل 1000 تعاونی در این استان از سال 92 تاکنون خبر داد و گفت: از 14 هزار تعاونی در مازندران، 623 تعاونی با مدیریت و اشتغال زنان اداره و تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، کامران اصغری در نشست تخصصی بانوان فعال و فرهیخته مازندران که با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: 623 تعاونی زنان با 5 هزار و 906 عضو در استان داریم.

وی با تاکید بر کیفیت‎بخشی تعاونی‌ها تصریح کرد: از سال 92 تاکنون، 1000 تعاونی در استان مازندران راه اندازی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بیان کرد: 8.4 درصد از کل تعاونی‌های فعال استان بعنوان تعاونی زنان فعالیت داشته و در مجموع  623 تعاونی زن با 5 هزار و 906 عضو را در استان داریم که حدود 7 هزار فرصت شغلی را فراهم کرده است.

وی افزود: از نظر گرایش نیز 45 در صد از تعونی زنان در بخش خدمات و مابقی با درصد مساوی در بخشهای کشاورزی و صنعت فعالیت دارند.

این مسئول با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم تولیدکنندگان فروش محصولات است، گفت: هنوز بازار فروش محصولات را در استان نداریم و تنها در بابلسر یک بازارچه راه‌اندازی شده است.

اصغری همچنین موضوع آموزش را از مواردی عنوان کرد که زنان کارآفرین و فعال در حوزه‌های مختلف باید به آن توجه کنند اما این بخش کمرنگ است و باید بیش از گذشته دیده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.