کد خبر : 1879
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
-

ایمن سازی نقاط پرحادثه اولویت دار دردستور کار قرار گرفت

​معاون  راهداری اداره کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ایمن سازی نقاط پرحاثه اولویت دار در محورهای مواصلاتی استان  خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا : محمدرضا عرب احمدی افزود : یکی از معیارهای اصلی و مهم ارزیابی وضعیت ترافیک در شبکه های حمل و نقلی مقوله ایمنی

ایمن سازی نقاط پرحاثه اولویت دار در محورهای مواصلاتی دردستور کار قرار گرفت

​معاون  راهداری اداره کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ایمن سازی نقاط پرحاثه اولویت دار در محورهای مواصلاتی استان  خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا : محمدرضا عرب احمدی افزود : یکی از معیارهای اصلی و مهم ارزیابی وضعیت ترافیک در شبکه های حمل و نقلی مقوله ایمنی است که خود متاثر از عوامل گوناگونی می باشد.
ایشان با اشاره به اینکه  شناسایی ، اولویت بندی و ایمن سازی نقاط پرحادثه یکی از راهکارهای ارتقاء و بهبود سطح ایمنی شبکه جاده ای است ، افزود : حذف و اصلاح  نقاط پرحادثه که از مهمترین عوامل مناطق وقوع تصادف می باشد از اصلی‌ترین اقدامات این اداره کل در سال جاریست که در این راستا ایمن سازی 5  نقطه پرحادثه در محور سمنان – گرمسار ( لاسجرد ) ، گردنه آهوان ، سه راهی فولاد محله ، پیچ پاده ( پنج هزاری )در محور گرمسار – سمنان و پیچ بابا حافظ در محور چشمه علی دامغان شامل آشکار سازی ، نصب تابلو علائم ، خط کشی انجام شده است .
عرب احمدی با اشاره به اینکه  فرهنگ سازی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نقش بسیار مهمی در کاهش تعداد تصادف‌های جاده‌ای و تلفات جانی و مالی دارد ،گفت : امیدواریم تا پایان سال جاری با پیگیری‌ های به عمل آمده در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز نقاط مستعد حادثه در استان ایمن ‌سازی گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.