کد خبر : 1960
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
-

واژگونی اتوبوس در قزوین 3 مصدوم برجا گذاشت

رئیس پلیس راه استان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور تهران–مرند و مصدوم شدن 3 نفر از مسافران در این سانحه رانندگی در قزوین خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سرهنگ “نصراله بیگلری” افزود: ساعت 23:06 دقیقه شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در

رئیس پلیس راه استان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور تهران–مرند و مصدوم شدن 3 نفر از مسافران در این سانحه رانندگی در قزوین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سرهنگ “نصراله بیگلری” افزود: ساعت 23:06 دقیقه شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در لاین شمالی آزاد راه “قزوین-کرج” نزدیکی عوارضی آزاد راه بلافاصله عوامل پلیس راه در محل حادثه حاضر شدند.

وی گفت: در بررسی صورت گرفته مشخص شد، از 10 نفر مسافر این اتوبوس 3 تن مصدوم که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام  شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده از سوی راننده اتوبوس اعلام شد، از رانندگان خواست که در زمان بارندگی و لغزنده بودن جاده ضمن رعایت فاصله طولی با سرعت مطمئنه رانندگی و از عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.