کد خبر : 2051
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳
-

تاثیر قرآن کریم در رشد فکری، علمی و شخصیتی دانشجویان

دکتر حضرتی با تاکید بر تاثیر آثار فروان قرآن کریم در رشد فکری، علمی و شخصیتی دانشجویان، گفت: ‌استقبال دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی از جشنواره قرآن و عترت نشان از انس و الفت این دانشجویان با این کتاب آسمانی دارد و این مهم باید بیش از پیش تقویت شود.   به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،

دکتر حضرتی با تاکید بر تاثیر آثار فروان قرآن کریم در رشد فکری، علمی و شخصیتی دانشجویان، گفت: ‌استقبال دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی از جشنواره قرآن و عترت نشان از انس و الفت این دانشجویان با این کتاب آسمانی دارد و این مهم باید بیش از پیش تقویت شود. 

 به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، دکتر مریم حضرتی در حاشیه آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور در همدان‌ ضمن تقدیر از تلاش های دکتر لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و همکارانشان و همچنین از همراهی و همکاری دکتر حیدری مقدم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان و معاونین، همکاران و دانشجویان این دانشگاه در برگزاری با شکوه این جشنواره با بیان‌مطلب فوق،  اظهارداشت: استقبال و مشارکتی که جامعه دانشگاهی به خصوص دانشجویان از این رویداد بزرگ قرآنی داشتند گواه این مدعاست که انس و الفت دانشجویان علوم پزشکی با کتاب آسمانی‏، بسیار زیاد است. 

 وی افزود: قرآن به عنوان فرهنگ سازترین کتاب، در دسترس همه قرار دارد و با تکیه بر تعالیم و سفارشات پیامبر اسلام و ائمه علیهم السلام می‌توان کاربردی‌ترین تعالیم را از آن فراگرفت و به سر منزل مقصود رسید.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت و ضرورت برگزاری جشنواره‌های قرآن و عترت در دانشگاه‌ها خاطر نشان کرد: جشنواره‌های قرآن و عترت یکی از جلوه های معنویت در دانشگاه‌ها است که هر سال به شکوه آن افزوده می شود. 

گفتنی است در  مراسم اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت از برگزیدگان بخش های ادبی، هنری، فناوری و پژوهشی در حضور معاونان وزارت بهداشت، اساتید دانشگاههای علوم‌پزشکی،  امام جمعه و مسوولان استانی تقدیر ‌شد. 

جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی هر سال با شرکت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود و برگزیدگان این جشنواره در دو بخش دانشجویان و اساتید به مرحله ملی راه پیدا می‌کنند.

خبر نگار _ابراهیم پورتقی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.