کد خبر : 21408
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
-

قیمت رسمی تخم مرغ اعلام شد ! + جدول

قیمت رسمی تخم مرغ اعلام شد ! + جدول
ندای مردم -قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۹ عددی ۴۶ هزار تومان است برای خرید بسته ۲۰ عددی هم باید ۱۰۳ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته های بزرگ تر تخم مرغ به صرفه تر خواهد بود.؛

به گزارش ندای مردم دواستان،رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل پیش بینی می‌شود که تولید به یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن برسد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ فله در خرده فروشی‌ها را حدود ۴ هزارتومان اعلام کرد و افزود: عرضه با نرخ های بالاتر گرانفروشی است.

به گزارش ندای مردم دو استان ،رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل پیش بینی می‌شود که تولید به یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن برسد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ فله در خرده فروشی‌ها را حدود ۴ هزارتومان اعلام کرد و افزود: عرضه با نرخ های بالاتر گرانفروشی است.

خواص تخم مرغ

تخم مرغ ماده غذایی پر ارزش است که یک عدد آن معادل ۳۰ گرم انوع گوشت، یک چهارم انواع مغزها مانند بادام و گردو ارزش غذایی دارد. این محصول غذایی یکی از غذاهای مورد علاقه سفره های ایرانی است که در وعده های مختلف هم می توان استفاده کرد.

تخم مرغ بیشتر در صبحانه ها و میان وعده ها استفاده می شود که می تواند با پروتئین سرشار، مواد معدنی و وتیامین های فراوان به افزایش سلامتی کمک کند و حتی از برخی بیماری ها نیز پیشگیری کند.قیمت انواع تخم مرغ بسته بندی نام محصول وزن قیمت / تومان

تخم مرغ گرید B تلاونگ ۹ عددی ۴۶,۳۵۰
تخم مرغ گرید B تلاونگ ۲۰ عددی ۱۰۳,۰۰۰
تخم مرغ گرید B تلاونگ ۶ عددی ۳۰,۹۰۰
تخم مرغ گرید B تلاونگ ۱۵ عددی ۷۷,۲۵۰
تخم مرغ گرید A مرغداران مرکز ۲۰ عددی ۱۰۴,۸۰۰
تخم مرغ تزیینی مدل پلاستیکی ۱۰عددی ۳۱,۷۹۰

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.