کد خبر : 2144
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
-

سرایش بومی‌سرایان سوادکوه به مناسبت روز ملی مازندران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از سرایش بومی‌سرایان سوادکوه به مناسبت روز ملی مازندران خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردابه نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، مهدی یزدانی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های روز مازندران در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، گفت: 14 آبان به عنوان روز

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از سرایش بومی‌سرایان سوادکوه به مناسبت روز ملی مازندران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردابه نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، مهدی یزدانی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های روز مازندران در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، گفت: 14 آبان به عنوان روز ملی مازندران به دلیل آغاز حکومت مستقل علویان در جهان اسلام انتخاب شد و برنامه‌ها و مراسم‌های مختلفی برای بزرگداشت آن انجام می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، افزود: روز ملی مازندران فرصت مناسب استفاده از توانمندی‌‌های استان برای توسعه همه‌جانبه است و موضوع فرهنگی و هنری در آن نمود بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های مختلف با همکاری ادارات و نهاد‌های شهرستانی در دستور کار ما قرار دارد، خاطر نشان کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری در مدرسه کوثر زیراب با محوریت آموزش و پرورش سوادکوه، برنامه موسیقی آموزشگاهی در «آموزشگاه موسیقی ایران» در شهر پل‌سفید سوادکوه، برنامه آموزشگاهی روز مازندران در «آموزشگاه موسیقی چکاوک» شیر گاه شهرستان سوادکوه‌شمالی، نمایشگاه صنایع دستی و دست‌ساخته‌های کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان سوادکوه با محوریت این کانون بخشی از برنامه‌های ما به مناسبت روز ملی مازندران است.

دبیر ستاد گرامیداشت روز ملی مازندران در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از نشست با شاعران بومی‌سرا و سرایش اشعار بومی به مناسبت روز مازندران در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی خبر داد و گفت: با همکاری انجمن شعر و ادب شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی برگزاری برنامه‌های ادبی مورد نظر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.