کد خبر : 2182
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
-

تجهیز ۱۷۳ دیزل برق اضطراری در دستگاههایی اجرایی استآن

مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری سمنان در حاشیه رزمایش سراسری قطع برق گفت: ۷۰ دستگاه اجرائی استان مجهز به ۱۷۳ ديزل برق اضطراري مي باشند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،ایرج کارخائی افزود: هشتمین رزمایش تست مولّدهای برق اضطراری مراکز مهم، حیاتي و حساس، به همت و تلاش شرکت توزيع برق استان به نحو شايسته اي برگزار

مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری سمنان در حاشیه رزمایش سراسری قطع برق گفت: ۷۰ دستگاه اجرائی استان مجهز به ۱۷۳ ديزل برق اضطراري مي باشند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،ایرج کارخائی افزود: هشتمین رزمایش تست مولّدهای برق اضطراری مراکز مهم، حیاتي و حساس، به همت و تلاش شرکت توزيع برق استان به نحو شايسته اي برگزار و اجراي اين گونه برنامه ها در راستاي پدافند غيرعامل است.

وی با اشاره به این که وجود مولّدهای برق اضطراری ، یکی از ابزارهای مهم در جهت پيش بيني و پيشگيري در مواقع بحران محسوب مي شود تصريح کرد: در صورتي که به هر دليلي و تحت هر شرايطي، برق سراسري قطع گردد، اين دستگاه ها وارد مدار شده و در ارائه خدمات خللي ايجاد نخواهد شد.

کارخائی بیان داشت: استمرار خدمات در هنگام بحران، یکی از اصول پدافندغیرعامل است و بهره گیری از ديزل ژنراتور در زمان حوادث غيرمترقبه ، تاثير مثبتي در روند امور خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری این رزمایش که در پنج نقطه ، برق سراسری مراکز مهم و حساس قطع گردیده؛ پس از چند ثانیه مولّدها وارد شده و نتيجه اين است که دستگاه ها به اين امر مهم توجه مناسبي داشته و رزمايش به صورت شايسته اي به اجرا در آمده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.