کد خبر : 4201
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
-

توزیع رایگان مواد ضدعفونی‌کننده با مشارکت۲ واحد تولیدی در گرمسار

فرماندار گرمسار از توزیع رایگان مواد ضدعفونی‌کننده در گرمسار خبر داد و گفت: دو واحد تولیدی مواد شیمیایی در این راستا مشارکت داشتند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،وحید رجایی با بیان اینکه تمامی امکانات مادی و معنوی شهرستان در راستای جلوگیری از همه‌گیر شدن این بیماری بسیج شده است، گفت: مواد ضدعفونی‌کننده در گرمسار

فرماندار گرمسار از توزیع رایگان مواد ضدعفونی‌کننده در گرمسار خبر داد و گفت: دو واحد تولیدی مواد شیمیایی در این راستا مشارکت داشتند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،وحید رجایی با بیان اینکه تمامی امکانات مادی و معنوی شهرستان در راستای جلوگیری از همه‌گیر شدن این بیماری بسیج شده است، گفت: مواد ضدعفونی‌کننده در گرمسار با مشارکت دو واحد تولیدی شیمیایی این شهرستان به‌صورت رایگان توزیع شد.

وی ارزش ریالی این مواد ضدعفونی‌کننده را شش میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: مردم اطمینان داشته باشند که صادقانه واقعیت‌های این بیماری با آنان در میان گذاشته می‌شود و مسئولان شبانه‌روز در خدمت آنان هستند.

فرماندار گرمسار با اشاره به اینکه از شهرک‌های صنعتی شهرستان بازدید شده است، بیان کرد: بسترسازی برای افزایش ظرفیت تولیدات مواد ضدعفونی‌کننده و تأمین تجهیزات لازم برای بیمارستان گرمسار در دستور کار است.

رجایی بابیان اینکه گرمسار از ظرفیت‌هایی در تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی و همچنین لوازم موردنیاز بیمارستان برخوردار است، تأکید کرد: توجه واحد‌های نانوایی به اصول بهداشتی یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های ستاد پیشگیری از شیوع کرونا است.

وی گفت: کارکنان واحد‌های نانوایی ملزم به استفاده از دستکش و ماسک در هنگام کار بوده و باید از کارگرانی که کارت بهداشت دارند استفاده کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.