کد خبر : 2855
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
-

شهر هوشمند با تکیه بر خلاقیت شهری و شهر یادگیرنده

شهردار سمنان گفت: شهر هوشمند با تکیه بر خلاقیت نقشی مهم در تقویت و توسعه گردشگری در استان سمنان دارد. به گزارش پايگاه خبري كارنامه فردا، سید محمد ناظم رضوی در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاریهای سازمان ملل و ایران که به همت مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد و خبرگزاری ایرنا و

شهردار سمنان گفت: شهر هوشمند با تکیه بر خلاقیت نقشی مهم در تقویت و توسعه گردشگری در استان سمنان دارد.

به گزارش پايگاه خبري كارنامه فردا، سید محمد ناظم رضوی در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاریهای سازمان ملل و ایران که به همت مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد و خبرگزاری ایرنا و با مشارکت شهرداری سمنان برگزار می شود، گفت : در تلاش هستیم با به عنوان شهر هوشمند در خلاقیت شهری و یادگیرنده بتوانیم شهر سمنان را معرفی کنیم.

وی ادامه داد: شهر سمنان با پیشینه چندین ساله با قابلیت‌های زیاد در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی ویترینی از معرفی فرهنگ غنی ایران است.

ناظم رضوی با بیان اینکه معرفی شهر سمنان در ابعاد بین‌المللی در دستور کار قرار دارد ولی در گام اول باید ظرفیت‌های این شهر به هموطنان معرفی شود، یادآور شد: راه‌اندازی شهر هوشمند در سمنان با تامین زیرساخت‌ها به منظور توسعه گردشگری دنبال می‌شود.

وی اشاره کرد که معرفی این شهر به عنوان «شهر دوستدار کودک» در سطح ملی و بین المللی دنبال می‌شود و این نشان از اهمیت شهرداری و شهروندان نسبت به کودکان است.

ناظم رضوی ابراز داشت: یکی از ظرفیت‌های سمنان کوچه باغ‌های زیباست که معرفی این ظرفیت ها با عنوان «سمنان شهری در باغ» دنبال می‌شود.

شهردار سمنان خاطرنشان کرد: احیای بافت تاریخی شهر سمنان در اولویت کار شهرداری قرار دارد و اقدام ویژه در این زمینه در حال انجام است که به زودی در کشور به عنوان نمونه معرفی می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.