کد خبر : 1627
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
-

‌نیمی ازتجهیزات شهربازی‌های استان سمنان مورد تائید استاندارد نیست

مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: بیش از 50 درصد تجهیزات شهربازی‌های استان مورد تائید استاندارد است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، عباس رستمی افزود: با توجه به اهمیت استاندارد ، بیش از 50 درصد از تجهیزات شهربازی‌های استان سمنان دارای اعتبار و قابل قبول و این تجهیزات متشکل از زمین بازی، سازه آبی،

مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: بیش از 50 درصد تجهیزات شهربازی‌های استان مورد تائید استاندارد است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، عباس رستمی افزود: با توجه به اهمیت استاندارد ، بیش از 50 درصد از تجهیزات شهربازی‌های استان سمنان دارای اعتبار و قابل قبول و این تجهیزات متشکل از زمین بازی، سازه آبی، سازه بادی، شهر بازی سبک، شهربازی نیمه سنگین و شهر بازی سنگین هستند.

رستمی در پاسخ به خبرنگار کارنامه فردا در خصوص بازرسی ازآسا نسور ها گفت:317 گواهی نسبت به اهمیت این موضوع صادر شده است.

وی با بیان اینکه صدور و تمدید پروانه استاندارد را نشانه تولید دانست و با اشاره به بازدید فنی از 560 واحد تولیدی تحت پوشش استاندارد در استان گفت: تاکنون 950پروانه کاربرد استاندارد صادر شده است

رستمی اضافه کرد :درشش ماهه سالجاری پروانه استاندارد 56واحد توسط این اداره صادر شد .

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین وظایف ادارات کل استاندارد، تدوین برنامه اجرایی توسعه و ترویج استاندارد و راهکارهای اجرائی، تعیین اولویت‌های توسعه و ترویج استاندارد با در نظر گرفتن آنالیز هزینه و مطابقت آن با بحث اقتصاد مقاومتی است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان افزود: فرایند استاندارد سازی نیل به کیفیت بالاتر با هزینه کمتر را با ایجاد اطمینان از وجود رقابت میان فروشندگان، امکان پذیر و انتخاب آگاهانه کالاها و خدمات مورد نیاز را برای مصرف کنندگان آسان می‌کند.

رستمی گفت: سالانه سه تا چهار مرتبه از جایگاه‌های عرضه گاز مایع با ارزیابی‌های فنی بازدید می شود و در صورت مشاهده مشکلات فنی در اخطارهای لازم به مدیر جایگاه داده می شود.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان افزود:37 خدمت توسط این اداره کل صورت می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.