کد خبر : 3517
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
-

برنامه‌هاي جامع و راهبردي در شهرداري‌هاي استان سمنان تدوين مي‌شود

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، منوچهر فخری روز شنبه در چهارمین نشست تبیینی ، اطلاع رسانی و خبری ذیل شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان در تشریح برنامه‌ها و طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان سمنان در ایام الله دهه مبارک فجر 1398 افزود: یکی از برنامه‌های جامع شهرداری‌ها برای انجام فعالیت ها، تدوین

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، منوچهر فخری روز شنبه در چهارمین نشست تبیینی ، اطلاع رسانی و خبری ذیل شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان در تشریح برنامه‌ها و طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان سمنان در ایام الله دهه مبارک فجر 1398 افزود: یکی از برنامه‌های جامع شهرداری‌ها برای انجام فعالیت ها، تدوین و تصویب بودجه است.

 
وی خاطر نشان کرد: نظارت ها برای جلوگیری از انحراف احتمالی بودجه در شهرداری های استان با تدوین برنامه های جامع و نظارت ها افزایش می‌یابد.

 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: به یقین استانداری سمنان نظارت های جدی برای جلوگیری از انحراف بودجه شهرداری برای سال آینده انجام خواهد داد و تلاش می شود تا بودجه براساس واقعیت ها بسته شود.

 
فخری با بیان اینکه، شهرداری‌های سمنان و شاهرود برای تدوین برنامه جامع پنج ساله در تلاش هستند، گفت: شهرداری های گرمسار و دامغان هم برای برنامه هایی برای تدوین طرح مثبت دارند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.