کد خبر : 3729
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۱۲
-

رتبه دوم استان سمنان در رفع موانع اداری و اعطای‌ مجوز سرمایه گذاری

استاندار سمنان گفت: این استان در رفع موانع اداری و اعطای‌ مجوز سرمایه‌گذاری به فعالان اقتصادی با تلاش مدیران کل و دستگاه‌های اجرایی مربوط رتبه دوم کشور را دارد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی در سالن جلسات اتاق بازرگانی استان سمنان افزود: بر

استاندار سمنان گفت: این استان در رفع موانع اداری و اعطای‌ مجوز سرمایه‌گذاری به فعالان اقتصادی با تلاش مدیران کل و دستگاه‌های اجرایی مربوط رتبه دوم کشور را دارد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی در سالن جلسات اتاق بازرگانی استان سمنان افزود: بر اساس شاخص و آمارهای کشوری، دستگاه‌های اجرایی استان در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب به صنعتگران و فعالان اقتصادی استان در حرکت هستند.

وی خاطر نشان کرد: تبیین گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با برگزاری نشست‌هایی از این دست، باهدف گره گشایی از مشکلات بخش تولید در استان سمنان روند مثبتی دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه در ارزیابی عملکرد برگزاری نشست دولت و بخش خصوصی، استان سمنان رتبه خوبی در کشور دارد، گفت: براساس شاخص ها، دولت به معنای واقعی در استان در کنار صنعتگران است.

آشناگر خاطر نشان کرد: رتبه دوم استان سمنان در جشنواره شهید رجایی در جلب رضایتمندی اقشار مردم نشان از تلاش دولت برای تسهیل روند اداری برای رونق تولید در استان است.

استاندار سمنان تصریح کرد: صدور‌ مجوزهای سرمایه گذاری در استان سمنان تسهیل شده و بسیاری‌ از موانع تولید در یکسال گذشته با تلاش مدیران از بین رفته است.

استاندار سمنان با بیان اینکه، فرایند استعلام‌های کاغذی برای اعطای مجوزهای سرمایه گذاری برچیده می‌شود، گفت: کارشناسان در این بخش در حال تدوین نرم افزارهایی برای ایجاد استعلام‌های الکترونیکی هستند.

آشناگر گفت: در یک سال گذشته تحول چشمگیری در بخش گمرک استان سمنان ایجاد شده است و با تخلف‌های حوزه صادرات و واردات کالا به‌صورت‌جدی برخورد می شود.

استاندار سمنان گفت: با تسهیل روند اداری ، رغبت فعالان اقتصادی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید در استان افزایش یافته است.

آشناگر گفت: صنعتگران در کنار توجه به تولید ؛ تکلیف اجتماعی هم دارند و فعالان اقتصادی نقش غیرقابل انکاری در افزایش شور انتخاباتی می توانند داشته باشند.

استاندار سمنان گفت: از تمامی صنعتگران، تولیدکنندگان، معدنکاران، اصناف و… برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات دعوت می‌ کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.