کد خبر : 3974
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
-

خط قرمز ما مردم هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: خوشبختانه در بحث کرونا مورد خاصی در استان مشاهده نشده و تمامی تدابیر برای مدیریت این مقوله اندیشیده شده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،منوچهر فخری بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای مدیریت بحران استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه خوشبختانه در بحث کرونا مورد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: خوشبختانه در بحث کرونا مورد خاصی در استان مشاهده نشده و تمامی تدابیر برای مدیریت این مقوله اندیشیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،منوچهر فخری بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای مدیریت بحران استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه خوشبختانه در بحث کرونا مورد خاصی در استان مشاهده نشده و تمامی تدابیر برای مدیریت این مقوله اندیشیده شده است، ابراز کرد: خط قرمز ما مردم هستند، اگر به مردم آسیبی برسد با هر مدیر در هر رده‌ای برخورد می‌شود.

وی از مدیران خواست تا زمان رفع این مشکل، در محل کار خود حضور داشته و مأموریت و مرخصی‌های مدیران لغو شود و افزود: در بحث کرونا باید همگی، موارد بهداشتی را رعایت کنیم و با تغییر برخی عادات روزمره همچون مصافحه و روبوسی از شدت شیوع آن بکاهیم.

آمادگی برای نزولات آسمانی

معاون استاندار سمنان درباره احتمال بارش و سیل در هفته جاری، تاکید کرد: با عنایت به بارش‌های ابتدای سال و شناسایی مناطق بحرانی استان، دیگر به هیچ وجه نمی‌پذیریم که اتفاقات سال گذشته تکرار و مردم دچار مشکل شوند.

فخری گفت: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و هلال احمر و همه دستگاه‌های گوناگون آمادگی رویارویی با مشکلات احتمالی را دارند و جای هیچ نگرانی نیست.

وی در خاتمه و با تاکید مدیریت بحران کشور مبنی بر بارش نزولات آسمانی، ما در سطح تمامی شهرستان‌های استان بارش‌هایی را خواهیم داشت که ممکن است مشکلاتی را برای ما ایجاد کند، لذا تلاش خواهیم کرد تا ضمن مدیریت این موضوع، کمترین میزان مشکلات احتمالی را شاهد باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.