کد خبر : 4146
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
-

پیش فروش بلیت سفر‌های نوروزی در استان سمنان آغاز شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان گفت: پیش فروش اینترنتی و همچنین حضوری بلیت سفر‌های نوروزی زمینی در استان آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،غلامرضا طحان معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن بیان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان گفت: پیش فروش اینترنتی و همچنین حضوری بلیت سفر‌های نوروزی زمینی در استان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،غلامرضا طحان معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن بیان اینکه پیش فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی حمل و نقل پایانه‌های جاده‌ای آغاز شده است،گفت: این کار با هدف ایجاد فرصت کافی برای مسافران و برنامه‌ریزی دقیق سفر از ۱۲ اسفند ماه آغاز شده است.

وی افزود: این طرح در محل پایانه‌های عمومی مسافر و همچنین دفاتر فروش در سطح شهر به صورت اینترنتی و حضوری اجرا می‌شود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه مردم می‌توانند با مراجعه به سایت‌های http://safar ۷۲۴.com، http://www.payaneh.ir اقدام به تهیه بلیت از شرکت‌های حمل و نقل برای تمامی نقاط کشور کنند، بیان کرد: خرید اینترنتی بلیط از مراجعه حضوری به پایانه‌ها نیز می‌کاهد.

طحان تصریح کرد: کنترل محسوس و نامحسوس بر نحوه سرویس‌دهی به مسافران به منظور ارائه خدمات مناسب از سوی راهداری استان سمنان طی ایام نوروز انجام خماهد شد تا بتوانیم شاهد بهترین خدمات به مردم باشیم.

او ابراز داشت: تمامی هموطنان می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات احتمالی خود را از طریق تلفن گویا و سامانه ۱۴۱ حمل و نقل و راهداری در میان بگذارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.