کد خبر : 20352
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
-

کسب رتبه برتر پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه فنی و حرفه‌ای

کسب رتبه برتر پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه فنی و حرفه‌ای
در آیین گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری از جناب آقای امید محمدشریفی پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به‌عنوان رتبه اول جشنواره تجلیل از پژوهشگران غیر هیئت‌علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور تقدیر به عمل آمد. ؛

به گزارش  ندای مردم به نقل ازروابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور هیئت‌رئیسه دانشگاه، رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و استادان، فرهیختگان و پژوهشگران در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.
پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اشاره به موفقیت کسب‌شده، افزود: به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، تجاری‌سازی علم و تولید ثروت از یافته‌های علمی و رفع نیاز جامعه از طریق ارتباط دانشگاه و صنعت و تبدیل فکر و اندیشه به محصولات تجاری از تکالیف و وظایف بسیار مهم پژوهشگران است.
امید محمدشریفی گفت: یکی از محورهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب، علم و پژوهش است، ازاین‌رو دانشگاه‌ها بایستی پژوهش محور عمل نمایند.
وی یکی از اهداف عالیه پژوهش را حل مشکلات و مسائل جامعه دانست و گفت: به همت پژوهشگران پرتوان دانشگاه فنی و حرفه‌ای گام‌های بسیار خوب، بلند و مؤثری در این جهت برداشته‌شده است.
شریفی افزود: امروز ایران اسلامی با اتکا به پیشرفت‌های علمی مبتنی بر کار پژوهشی متخصصان، دانشمندان و دانش‌پژوهان جوان و متعهد خود به‌عنوان الگویی بی‌بدیل در سطح منطقه و جهان تبدیل‌شده است.
پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: پژوهش‌های کاربردی توأم با فناوری باعث افزایش دانایی و توانایی جامعه، افزایش تولید و اشتغال و درنهایت خودکفایی و آینده‌ای درخشان برای کشور را به ارمغان می‌آورد.
وی آموزش‌های مهارتی را یکی از وظایف دانشگاه‌ها که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، دانست و ادامه داد: رسالت دانشگاه فنی حرفه‌ای تربیت نیروی ماهر، خلاق، کارآفرین و تربیت تکنسین مهارتی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.