کد خبر : 4178
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۵۲
-

کاهش سفرها در نوروز ۹۹ با جدیت دنبال می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: کاهش سفرها در نوروز ۹۹ برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس با جدیت تمام در محورهای ارتباطی استان سمنان دنبال می‌شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، منوچهر فخری در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان در سالن کوثر استانداری افزود: رویکرودهای هماهنگی خدمات سفر در

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: کاهش سفرها در نوروز ۹۹ برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس با جدیت تمام در محورهای ارتباطی استان سمنان دنبال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، منوچهر فخری در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان در سالن کوثر استانداری افزود: رویکرودهای هماهنگی خدمات سفر در استان سمنان برای نوروز ۹۹ کاهش سفرها است و هموطنان در صورت امکان در این ایام از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند.
وی خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه استان سمنان در محور اصلی تردد تهران-مشهد قرار دارد، باوجود هشدارها اما میزان قابل توجه تردد از محورهای ارتباطی استان در نوروز ۹۹ محتمل است.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: تلاش می‌شود در ایام نوروز ۹۹ خدمات سفر در بیرون از شهرهای استان انجام شود و در صورت امکان مسافران به داخل شهرهای استان وارد نشوند.


فخری تصریح کرد: با ورود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش ، ضدعفونی نقاط مختلف استان در دستور کار است و با اطلاع رسانی دقیق، شهروندان در جریان خدمات‌رسانی از این دست قرار گیرند.


وی خاطر نشان کرد: توجه به رویکردهای بهداشتی در ستاد هماهنگی خدمات نوروزی استان مورد بحث است و باید تمام دستگاه‌ها با اتخاذ رویکردهای علمی تلاش‌ کنند که سفرهای نوروزی در استان کاهش چشمگیری یابد.


فخری گفت: در خانه ماندن هموطنان و توجه به هشدارها در ریشه‌کنی و افول شیوع کرونا ویروس تاثیرگذار است و دانشگاه‌های علوم پزشکی در ورودی شهرهای استان با اتخاذ راهبردهای اصولی از ورود افرادی که احتمال مثبت بودن آزمایش کرونا می‌رود و یا علایم این بیماری را دارند ، ممانعت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.