کد خبر : 4293
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
-

تشکیل ۹ پرونده تخلف در زمینه احتکار لوازم بهداشتی در آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی گفت: ۹ پرونده تخلف ویژه احتکار ملزومات پیشگیری از کرونا در استان تشکیل شده و با اولویت در حال رسیدگی است . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،محمد اقوامی‌ افزود: در هفته جاری 9 واحد داروخانه، فروشگاه تجهیزات پزشکی و انبار دارویی در استان به علت احتکار شناسایی و

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی گفت: ۹ پرونده تخلف ویژه احتکار ملزومات پیشگیری از کرونا در استان تشکیل شده و با اولویت در حال رسیدگی است .

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،محمد اقوامی‌ افزود: در هفته جاری 9 واحد داروخانه، فروشگاه تجهیزات پزشکی و انبار دارویی در استان به علت احتکار شناسایی و پرونده آنها به شعبه‌های تعزیراتی تحویل شده‌است.

وی تصریح کرد: در هفته جاری در بازرسی از واحدهای متخلف در آذربایجان غربی تعداد ۱۶۲ هزار جفت دستکش، ۲۰ هزار عدد ماسک و 2 هزار محلول و ژل ضدعفونی‌کننده کشف و ضبط شده است.

وی ، با اشاره به اینکه در طول یک هفته گذشته ۲۱ گشت نظارت از ۶۱ واحد داروخانه، فروشگاه‌ تجهیزات پزشکی و انبار شرکت های توزیع دارو و تجهیزات پزشکی در استان ثبت شده‌ است، افزود: این روند تا بهبود وضعیت بازار و در راستای جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.