کد خبر : 4478
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۳۳
-

توزیع بیش از29هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان مناطق محروم هرمزگان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان از تهیه و ارائه بسته های آموزشی برای 29 هزار و 355 دانش آموزان مناطق محروم روستایی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، ، ایرج بیت اللهی با اشاره به اینکه آموزش تعطیل نیست گفت : برخی دانش آموزان مناطق محروم روستایی بعلت عدم زیرساخت

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان از تهیه و ارائه بسته های آموزشی برای 29 هزار و 355 دانش آموزان مناطق محروم روستایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، ، ایرج بیت اللهی با اشاره به اینکه آموزش تعطیل نیست گفت : برخی دانش آموزان مناطق محروم روستایی بعلت عدم زیرساخت های، امکان دسترسی و استفاده از شبکه آموزش و شبکه های مجازی را ندارند.

وی افزود: مطابق تصمیمات اتخاذ شده، 29 هزار و 355 بسته آموزشی شامل خودآموز دانش آموز(تکالیف مهارتی و پروژه ) با بهره گیری از ظرفیت راهبران آموزشی ، سفیران آموزش و معلمان مناطق روستایی در اختیار دانش اموزان قرار گرفت.

بیت اللهی ادامه داد: جریان آموزش و یادگیری دانش آموران با برنامه ریزی ها و فعالیت های کارگروه آموزش استان تداوم دارد .

این مسئول اضافه کرد: همه تلاش آموزش و پرورش  این است که با برنامه ریزی و استفاده از کلیه ی ظرفیت های درون دستگاهی و برون دستگاهی جریان اموزش تداوم یابد و کسری ساعات آموزش دانش اموزان را جبران نماید.

بیت الهی تصریح کرد: اطلاع رسانی های لازم در خصوص آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی و شبکه آموزش صورت گرفت و معلمان و مدیران  مشارکت لازم  در روند اجرایی این برنامه دارند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت :  این روند همچنان ادامه دارد و دانش آموزان مناطق محروم روستایی از آموزش های لازم بهره مند خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.