کد خبر : 4665
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
-

متوسط سنی جان‌باختگان در شاهرود ۷۲ سال

متوسط سن افرادی که به دلیل کرونا ویروس در شرق استان سمنان، جان باختند را ۷۲ سال و متوسط سنی افراد مبتلا را ۶۰ سال عنوان کرد  به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،رضا چمن بعدازظهر چهارشنبه در نشست ویدئو اجلاس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان و ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان

متوسط سن افرادی که به دلیل کرونا ویروس در شرق استان سمنان، جان باختند را ۷۲ سال و متوسط سنی افراد مبتلا را ۶۰ سال عنوان کرد 

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،رضا چمن بعدازظهر چهارشنبه در نشست ویدئو اجلاس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان و ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان ضمن بیان اینکه باید آسیب‌شناسی دقیقی از روند اقدام‌های انجام‌شده برای مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان انجام شود، اظهار داشت: روند بهبود بیماران کرونا ویروس در استان قابل‌توجه است که این امر نشان می‌دهد که اقدام‌های پزشکی برای مقابله با کرونا ویروس در دانشگاه‌های استان به‌درستی در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه باید بدانیم که تاکنون چه اقدام‌هایی انجام دادیم و قرار است در آینده چه برنامه‌هایی داشته باشیم، تصریح کرد: عملکرد خیران و سازمان‌های مردم‌نهاد و شهرداری‌ها برای مقابله با کرونا ویروس بسیار مطلوب بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه مردم در این ایام از سفرهای نوروزی بپرهیزند و سفرهای نورزی با به زمان دیگری موکول و در راستای کاهش آمار مبتلایان با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند، افزود: رسانه‌ها و صداوسیما برای فرهنگ‌سازی و آموزش، مقابله با کرونا ویروس در روزهای گذشته خوش درخشیدند.

چمن با اشاره به اینکه کمبود اقلام بهداشتی همچنان در شرق استان سمنان وجود دارد، اضافه کرد: باوجود پیگیری‌های مستمر استاندار، این دغدغه تاکنون به‌صورت صددرصدی برطرف نشده است.

وی بابیان اینکه مدیریت و آموزش در منازل برای مقابله با کرونا ویروس باید موردتوجه مسئولان قرار گیرد، تأکید کرد: رعایت نکات بهداشتی و ایجاد شرایط قرنطینه خانگی در دستور کار عموم مردم قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: باید فرهنگ‌سازی‌ها برای مقابله با کرونا ویروس افزایش یابد و با برنامه‌ریزی‌های اصولی باید برای مقابله با کرونا ویروس اقدام کرد.

چمن متوسط سن افرادی که به دلیل کرونا ویروس در شرق استان سمنان، جان باختند را ۷۲ سال و متوسط سنی افراد مبتلا را ۶۰ سال عنوان کرد و افزود: امیدواریم با اقدامات انجام‌شده، در ماه اردیبهشت روند مقابله با کرونا ویروس به سرانجام برسد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.