کد خبر : 4680
تاریخ انتشار : جمعه ۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
-

تب‌سنجی بیش از 17 هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی شهرستان سمنان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان از انجام غربالگری و تب سنجی در تمامی مبادی ورودی و خروجی در این شهرستان خبر داد به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،عسکری صفایی سمنانی در گفتگو با خبرنگار کارنامه فردا افزود: روزانه توسط تیم های هلال احمر در مبادی ورودی شهر سمنان در میدان قومس ، میدان استاندارد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان از انجام غربالگری و تب سنجی در تمامی مبادی ورودی و خروجی در این شهرستان خبر داد
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،عسکری صفایی سمنانی در گفتگو با خبرنگار کارنامه فردا افزود: روزانه توسط تیم های هلال احمر در مبادی ورودی شهر سمنان در میدان قومس ، میدان استاندارد ، و ایستگاه راه آهن با برپایی ایستگاه اطلاع رسانی و غربالگری بیماری کرونا از سرنشینان خودروهای عبوری تب سنجی و ارائه مطالب آموزشی نکات ضروری صورت می گیرد.
وی با اشاره به اینکه این طرح از ۱۴ اسفند تاکنون ادامه دارد ،خاطرنشان کرد تعداد ۱۷۷۵۰ نفر توسط اعضای هلال احمر شهرستان سمنان مورد تب سنجی قرار گرفته اند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان گفت : تیم‌های بازرسی سلامت در مبادی خروجی شهرستان ، کار تب سنجی مسافران را انجام می‌دهند و اگر فردی علایم بیماری را داشته باشد از خروجش جلوگیری شده و به مرکز درمانی در همان شهرستان ارجاع داده می‌شود.
صفایی سمنانی درادامه اضافه کرد :یک گروه هفت نفره در مراکز پرتردد بازار و مراکز خرید به تب سنجی تا روز ها گذشته مشغول بوده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.