کد خبر : 1428
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳
-

خرید یا اجاره پاسپورت روشی برای کلاهبرداری از زائران حسینی سرپرست مرکز تشخیص

سرپرست مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا به مسافران کربلای معلی در ایام اربعین توصیه کرد: مراقب سودجویانی که با ترفند خرید یا اجاره پاسپورت اقدام به کلاهبرداری از طعمه های خود می کنند، باشید. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سرهنگ علی محمد رجبی سرپرست مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا

سرپرست مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا به مسافران کربلای معلی در ایام اربعین توصیه کرد: مراقب سودجویانی که با ترفند خرید یا اجاره پاسپورت اقدام به کلاهبرداری از طعمه های خود می کنند، باشید.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سرهنگ علی محمد رجبی سرپرست مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا اظهارداشت : در این ایام شاهد انتشار اخباری با موضوع خرید و اجاره پاسپورت و یا کد فراگیر در فضای مجازی هستیم ، اخباری که می‌تواند زمینه کلاهبرداری از مسافران را فراهم آورد. 

وی افزود: برخی از افراد سودجو با توجه به محدودیت‌های موجود جهت ورود گوشی‌های تلفن همراه اقدام به خرید یا اجاره پاسپورت‌های مسافران زیارتی و یا خرید “کد فراگیر” نموده و از آن طریق اقدام به وارد کردن گوشی‌های هوشمند می‌ کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.