کد خبر : 4764
تاریخ انتشار : شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
-

روزانه ۹ هزار ماسک توسط آستان قدس در استان سمنان تولید می‌شود

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان از تولید روزانه ۹ هزار ماسک در استان خبر داد و گفت: در این کارگاه ۲۵ بانوی خادم یار فعالیت دارند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،فرج‌الله وفادار در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه روزانه ۹ هزار ماسک بهداشتی توسط خادم یاران آستان قدس رضوی

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان از تولید روزانه ۹ هزار ماسک در استان خبر داد و گفت: در این کارگاه ۲۵ بانوی خادم یار فعالیت دارند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،فرج‌الله وفادار در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه روزانه ۹ هزار ماسک بهداشتی توسط خادم یاران آستان قدس رضوی در سمنان تولید می‌شود، ابراز داشت: در پی کمبود ماسک این خط تولید راه‌اندازی شده است.

وی بابیان اینکه دفتر آستان قدس رضوی استان نسبت به تولید ماسک بهداشتی برای مصرف کادر درمانی و عموم مردم اقدام کرده است، افزود: این تولیدات به‌صورت رایگان در اختیار نیازمندان و کادر درمانی بیمارستان قرار خواهد گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان بابیان اینکه این کارگاه به صورت خودجوش توسط بانوان خادم یار راه‌اندازی شده است، ابراز داشت: ۲۵ خادم یار در این راستا فعال هستند که اقدام به تولید ماسک بهداشتی باکیفیت مرغوب می‌کنند.

وفادار ضمن اشاره به تهیه برخی از ملزومات برای تولید ماسک توسط خیران و کسبه شهر اضافه کرد: هزینه تهیه پارچه‌های مورد استفاده در کارگاه توسط خیران تأمین‌شده است لذا امیدواریم با تلاش خیران و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی یاری‌رسان مردم باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.