کد خبر : 4875
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
-

ورود به بوستان‌ ها و عرصه‌های جنگلی سواد کوه شمالی ممنوع است

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سوادکوه شمالی بابیان اینکه در شرایط شیوع کرونا برای قطع زنجیره ویروس باید در خانه ماند، گفت: ورود به بوستان‌های روستایی و عرصه‌های جنگلی این شهرستان ممنوع است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل ازروابط عمومی و آبخیزداری شهرستان سوادکوه شمالی ،رضا ملا براری در گفتگو با خبرنگاران

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سوادکوه شمالی بابیان اینکه در شرایط شیوع کرونا برای قطع زنجیره ویروس باید در خانه ماند، گفت: ورود به بوستان‌های روستایی و عرصه‌های جنگلی این شهرستان ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل ازروابط عمومی و آبخیزداری شهرستان سوادکوه شمالی ،رضا ملا براری در گفتگو با خبرنگاران بیان اینکه ورود به بوستان‌های روستایی و عرصه‌های جنگلی این شهرستان ممنوع است، ابراز داشت: به منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونااین تصمیم اتخاذشده است که امیدواریم مردم نیز همکاری لازم را داشته باشند.


وی بابیان اینکه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری سوادکوه شمالی در حال آماده‌باش هستند، افزود: یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری ستاد مبارزه با کرونا از ورود افراد به همه پارکهای جنگلی مخصوصاً عرصه های منابع طبیعی جلوگیری خواهند کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سوادکوه شمالی بابیان اینکه همشهریان می‌بایست تا عادی شدن شرایط در منزل بمانند، ابراز داشت: به مردم توصیه می‌شود تا از رفتن به عرصه‌های طبیعی به خصوص در روز ۱۳ فروردین ماه که روز طبیعت نام‌گذاری شده جداً خودداری کنند.


رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان سواد کوه شمالی خاطرنشان کرد :گشت‌های ویژه در این بازه زمانی باقدرت بیشتری حضور خواهند داشت و با متخلفان برابر با قانون برخورد خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.