کد خبر : 4946
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۳:۳۳
-

توزیع اقلام بهداشتی در بین کارگران خدمات شهری و خانواده های آنان به صورت جدی از سوی شهرداری‌های استان سمنان انجام شود

به گزارش پايگاه خبري كارنامه فردا، راضيه شهاب مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان در گردهمایی ویدئو کنفرانسی شهرداران استان سمنان و کمیته خدمات ایمنی شهری ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان اظهار داشت: توزیع اقلام بهداشتی در بین کارگران خدمات شهری و خانواده های آنان به صورت جدی از سوی

به گزارش پايگاه خبري كارنامه فردا، راضيه شهاب مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان در گردهمایی ویدئو کنفرانسی شهرداران استان سمنان و کمیته خدمات ایمنی شهری ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان اظهار داشت: توزیع اقلام بهداشتی در بین کارگران خدمات شهری و خانواده های آنان به صورت جدی از سوی شهرداری‌های استان انجام شود.

وي افزود: شهرداری‌های استان سمنان نسبت به اجرای طرح‌های ابلاغی برای پایش سلامت کارگران خدمات شهری به صورت مستمر اقدام کنند.

شهاب تصريح كرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود برای تب سنجی و دیگر فرایند آزمایش سلامت کارگران خدمات شهری و خانواده‌های محترم آنان اقدام های لازم را در دستور کار قرار دهند.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان در ادامه بيان كرد: در صورت امکان شهرداری‌های استان ، پاداشی را برای کارگران خدمات شهری که در برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در تلاش هستند، لحاظ کنند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: همکاری شهرداری‌ها با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان در اجرای طرح های نظارتی ، ضدعفونی و… در اماکن نقاهتگاهی و بخش‌های دیگر ادامه یابد. براساس ارزیابی‌های انجام شده ، کارگران و شاغلانی که به صورت مختلف تحت تاثیر کرونا ویروس بودند از تسهیلات در نظر گرفته شده دولت بهره‌مند خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.