کد خبر : 20924
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
-

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان سمنان:؛

استان سمنان رتبه دوم کشور در نرخ تمدید بیمه شدگان را دارد

استان سمنان رتبه دوم کشور در نرخ تمدید بیمه شدگان را دارد
ندای مردم -مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان سمنان گفت: ضریب پوشش اعضای صندوق ۱۱ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته و استان سمنان رتبه دوم کشور از لحاظ تمدید بیمه شدگان را دارد. ؛

به گزارش ندای مردم ،محمدفرزاد افزود: جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر که شامل افراد 18 تا 50سال ساکن در روستا، مناطق عشایری و ساکنین شهرهای زیر بیست هزار نفر و کشاورزان فاقد پوشش بیمه اجتماعی در استان سمنان می باشند حدود ۶۸ هزار نفر می باشد که تا کنون تعداد نزدیک به۲۸ هزارو ۵۸۶ نفر به عضویت این صندوق درآمده اند.
وی با بیان اینکه ضریب پوشش اعضاء در استان سمنان بالاتر از نرخ میانگین کشوری می باشد،افزود: این تعداد ۱۱ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.
فرزاد با اشاره به اینکه از تعداد افرادی که تا کنون به عضویت صندوق درآمد اند ۹هزار و ۳۱۳ نفر زن می باشند،افزود: در دولت مردمی سیزدهم نزدیک به 8 هزار نفر به عضویت صندوق درآمدند و 70 درصد از حق بیمه آنان را دولت پرداخت نموده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان سمنان اظهار کرد: تا دی ماه تعداد ۳ هزارو ۱۴۲ نفر دارای حکم فعال مستمری در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان سمنان هستند.

وی تصریح کرد: تعداد 26 کارگزار فعال در استان به جامعه هدف ارائه خدمات می نمایند و افراد با مراجعه به کارگزاری‌ها می‌توانند امور بیمه ای خود را انجام دهند.

فرزاد با بیان اینکه به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر به 400نفر از مستمری بگیران صندوق تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود، افزود:
استان سمنان با نرخ تمدید بالای 90درصد رتبه دوم کشوری در نرخ تمدید بیمه شدگان را دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: تا قبل از پایان سال استان سمنان میزبان آقای دکتر برقراری مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور باشد و با تامین اعتبار و تخصص بودجه ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که شامل مادران غیر شاغل دارای سه فرزند ساکن مناطق روستایی و عشایری در استان سمنان اجرا شود.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.