کد خبر : 4980
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
-

پلیس استان سمنان نوروز یک و نیم تن موادمخدر کشف کرد

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یک تُن و ۵۷۹ کیلوگرم انواع موادمخدر نوروز ۹۹ از سوی پلیس این استان کشف شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سردارعبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه یک تُن و ۵۷۹ کیلوگرم انواع موادمخدر نوروز ۹۹ از سوی پلیس این استان کشف شد،افزود: این میزان کشف

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یک تُن و ۵۷۹ کیلوگرم انواع موادمخدر نوروز ۹۹ از سوی پلیس این استان کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سردارعبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه یک تُن و ۵۷۹ کیلوگرم انواع موادمخدر نوروز ۹۹ از سوی پلیس این استان کشف شد،افزود: این میزان کشف در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۴۰ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به برنامه و اقدام‌های نیروی انتظامی در برخورد قاطع و بی اغماض با سوداگران مرگ، یادآور شد: در این مدت، ۱۱۳ نفر در خصوص جرایم مرتبط با موادمخدر در استان سمنان دستگیر شدند و ۶ باند قاچاق موادمخدر منهدم شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: تریاک، هروئین و حشیش عمده‌ترین نوع مواد مخدر کشف شده در نوروز امسال بود که در عملیات‌های مختلف داخل استان و در عملیات‌های مشترک در دیگر نقاط کشور کشف شد.

سردارعبدالله حسنی تصریح کرد: در این مدت، ۶۳ مرحله طرح‌های گوناگون از جمله کنترل محور‌های مواصلاتی، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای امنیت اجتماعی از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان اجرا شد.

وی در پایان علاوه بر تاکید بر استمرار و تشدید فعالیت‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با بلای خانمان‌سوز اعتیاد، از عموم مردم خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اعلام کنند.

بالغ بر چهار تن و ۶۹۰ کیلوگرم انواع موادمخدر بهار ۹۸ در استان سمنان کشف شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.