کد خبر : 5035
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
-

کشف 17 میلیارد ریال اقلام بهداشتی در سمنان

فرمانده انتظامی استان از کشف 17 میلیارد ریال انواع مختلف لوازم قاچاق بهداشتی و سلامت محور در نوروز و دستگیری 31 نفر در همین خصوص خبرداد.   به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سردار عبداله حسنی به شیوع کرونا و برنامه ها و اقدامات مجموعه فرماندهی انتظامی استان در این راستا اشاره و تصریح کرد: با فرصت

فرمانده انتظامی استان از کشف 17 میلیارد ریال انواع مختلف لوازم قاچاق بهداشتی و سلامت محور در نوروز و دستگیری 31 نفر در همین خصوص خبرداد.  

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سردار عبداله حسنی به شیوع کرونا و برنامه ها و اقدامات مجموعه فرماندهی انتظامی استان در این راستا اشاره و تصریح کرد: با فرصت طلبان و سودجویانی که حتی به سلامت هموطنان خود نیز رحم نمی کنند قاطعانه برخوردمی کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا فعالیت های پیشگیرانه و مقابله ای ماموران انتظامی استان با محوریت پلیس آگاهی تشدید شد.

این مقام انتظامی از کشف یک میلیون و 203 هزار عدد ماسک، دستکش، پدالکلی و ژل ضدعفونی در نوروز امسال خبرداد و گفت: علاوه بر این بالغ بر 7 هزار لیتر الکل و دارو نیز در این مدت توسط ماموران پلیس در سطح استان کشف شد.

به گفته سردار حسنی ارزش ریالی این اقلام قاچاق بهداشتی و سلامت محور بنا بر نظر کارشناسان امر 17 میلیارد و 12 میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در همین خصوص 31 نفر دستگیر و طی 16 فقره پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.