کد خبر : 5419
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱:۱۵
-

‍ با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی برخورد شدید می شود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت:در راستای مقابله با هرگونه احتکار و قاچاق اقلام بهداشتی با افراد فرصت طلبی که در شرایط بحرانی کشور قصد درآمدزایی‌های نامشروع را دارندمقابله می کنند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، سرهنگ علی کریمی افزود: تلاش‌های جهادی همه مردم وارگان‌های خدمات رسان که بدون هیچ چشمداشتی در راستای پیشگیری

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت:در راستای مقابله با هرگونه احتکار و قاچاق اقلام بهداشتی با افراد فرصت طلبی که در شرایط بحرانی کشور قصد درآمدزایی‌های نامشروع را دارندمقابله می کنند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، سرهنگ علی کریمی افزود: تلاش‌های جهادی همه مردم وارگان‌های خدمات رسان که بدون هیچ چشمداشتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تلاش می‌کنند وهمچنین اقدامات و تلاش‌های بی وقفه اعضای ستاد فرماندهی مقابله با کرونا بویژه امام جمعه و فرماندار پرتلاش شهرستان ستودنی است.

وی افزود:کادر درمانی بعنوان خط مقدم شکست این بیماری خطرناک زحمات بسیاری را در راستای پیشگیری از شیوع و درمان بیماران متقبل شده اند که زحمات آنان باهیچ زبانی قابل تقدیر نیست.

کریمی ادامه داد: پلیس نیز بعنوان بازوی اجرایی مصوبات ستادمقابله با کرونا با تمام توان در راستای اجرای مصوبات ستاد و کمک به قطع زنجیره انسانی این بیماری تلاش می‌کند که دراین راستا توفیقات خوبی را نیز به همت پلیس در این شهرستان داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود سو استفاده برخی افراد فرصت طلب در قاچاق و احتکار اقلام بهداشتی را یک اقدام بسیار نا شایست دانست و تصریح کرد:همکاران ما با تمام توان در راستای مقابله با هرگونه احتکار و قاچاق اقلام بهداشتی با افراد فرصت طلبی که در شرایط بحرانی کشور قصد درآمدزایی‌های نامشروع را دارندمقابله می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.