کد خبر : 5430
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
-

ثبت ۴۴۰۰ پرونده تخلف واحدهای صنفی در استان سمنان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۵۹ هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی انجام شد، گفت: چهار هزار و ۴۰۰ پرونده تخلف واحدهای صنفی در استان ثبت شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، تشنه دل پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۵۹ هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی انجام شد، گفت: چهار هزار و ۴۰۰ پرونده تخلف واحدهای صنفی در استان ثبت شد.
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، تشنه دل پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه طی یک سال گذشته درمجموع ۵۹ هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام‌شده است، اظهار داشت: در این مدت چهار هزار و ۴۰۰ فقره پرونده تخلف صنفی به ثبت رسید.

وی ارزش ریالی این پرونده‌ها را ۲۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در طرح نظارتی ویژه نوروز سال جاری ۵۸۰ مورد پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل‌شده است.

توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان از پایان فروردین‌ماه

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه در طرح نظارت نوروزی هفت هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام‌شده است، خاطرنشان کرد: توزیع کالاهای اساسی و موردنیاز مردم در ایام مناسبتی سال از دیگر اقدامات مهمی است که این ستاد انجام می‌دهد.

تشنه دل بابیان اینکه طرح توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان از پایان فروردین‌ماه در سطح استان آغاز می‌شود، یادآور شد: ۲۳۰ تن برنج پاکستانی، ۲۵۰ تن برنج هندی در ایام نوروز و روزهای پایانی سال گذشته عرضه‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه ۸۰ تن گوشت منجمد مرغ، ۸۰ تن گوشت قرمز منجمد و ۲۰۸ تن شکر از دیگر کالاهایی است که ویژه نوروز ۹۹ در سطح استان توزیع شد، ابراز کرد: ۶۱۴ تن پرتقال و ۲۹۹ تن سیب با نرخ دولتی ویژه تنظیم بازار شب عید در سطح استان توزیع‌شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.